Handelsbetingelser

Abonnement og rabat på rejser
Du kan som fuldt betalende abonnent på NORDJYSKE Stiftstidende og NORDJYSKE Stiftstidendes e-avis handle til de bedste priser (GULDpriser) og opnå rabat på dine rejser.

Modtager du din avis med rabat, kan du handle til SØLVpriser og købe rejser gennem Klub NORDJYSKE dog uden rabat.

Klub NORDJYSKE-kortet
Som fuldt betalende abonnent kan du ligeledes bruge dit Klub NORDJYSKE-kort (to kort pr. husstand) til at opnå rabatter på en række spise- og kultursteder, i butikker osv. Her finder du alle aktuelle steder, hvor du kan få rabat www.klubnordjyske.dk/rabatter
Ved bortkomne kort koster det kr. 50,- at få et nyt kort og det kan tage op til tre uger inden du modtager dit nye kort.

Medlem af Klub NORDJYSKE
Første gang du vil foretage et køb i Klub NORDJYSKE, skal du oprette dig som TILMELD DIG HER på forsiden af vores hjemmeside for at du kan få din kontantrabat (ved rejser afregnes der efter endt rejse - se nedenfor) - du kan tilmelde dig ved at klikke her www.klubnordjyske.dk/tilmelding - det tager blot et par minutter.

Ved efterfølgende køb skal du huske at logge dig ind i Klub NORDJYSKE, blot med din e-mail adresse og det selvvalgte kodeord, som du lavede da du oprettede dig. Skulle du ved en fejl foretage et køb uden du er logget ind, er du velkommen til at kontakte os på klub@nordjyske.dk eller tlf. 99 35 35 45 - hverdage mellem kl. 08.00 og kl. 15.00.

En abonnent defineres som værende bosat på leveringsadressen for avisen. I tilfælde af forskel mellem leveringsadresse og betalingsadresse er leveringsadressen defineret som abonnenten.

Billetter
Billetter købt på klubnordjyske.dk kan printes direkte fra kvitteringssiden eller fra den ordrebekræftelse, som du får i din mail efter købet.

Det er vigtigt, at du behandler din billet som et værdipapir og sikrer dig mod, at den kopieres eller udskrives flere gange. Såfremt der er printet flere kopier af billetten, er det kun den billet, der bliver scannet første gang, der er gyldig. Øvrige kopier er ugyldige.

Har du mistet din billet, eller er den blevet ulæselig, kan du til enhver tid printe en ny ved hjælp af et link i den tilsendte ordrebekræftelse. Har du mistet din kvittering/billet, kontakt da KLUB NORDJYSKE på klub@nordjyske.dk eller tlf. 99 35 35 45 - hverdage mellem kl. 08.00 og kl. 15.00.

Fortrydelsesret ved billetter
I henhold til Forbrugeraftaleloven §17 stk. 2, jf §9 stk. 2 nr. 2A er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Returret ved billetter
Billetter refunderes ved aflysning af et arrangement efter aftale med arrangøren.
Pengene tilbagebetales til den konto, hvorpå pengene er hævet, dette for at undgå misbrug af stjålne kreditkort. Har du betalt kontant, vil vi bede om registrerings- og kontonummer til en bankoverførsel.

Rejser
Rejser bestilles direkte hos rejsearrangøren - se det enkelte tilbud. For afbestilling osv. er det den enkelte rejsearrangørs regler og retningslinjer, der er gældende.

Er du GULDmedlem, dvs. du er fuldt betalende abonnent, vil din GULDrabat fratrækkes på en efterfølgende abonnementsregning efter rejsens afslutning. Det er en forudsætning for rabatten, at abonnenten eller en fra husstanden står opført som bestiller og deltager i rejsen. Der godskrives rabat for samtlige deltagere på bookingen, hvis ovennævnte retningslinier er fulgt.

Registreringen af rabat kan på grund af ekspeditionstid blive udskudt ud over den først fremsendte opkrævning. Der indbetales ikke rabat til abonnentens konto, den fratrækkes udelukkende på abonnementsregningen.

Betaling
Hos Klub NORDJYSKE kan du betale med betalingskort som fx Dankort, VISA/Dankort, American Express og MasterCard. Der tillægges kortgebyr jf. gældende regler. Forudbetaling ved kontooverførsel gælder kun for erhvervsdrivende.

Alle priser hos Klub NORDJYSKE er angivet i danske kroner og er inklusiv moms. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende.

Sikkerhed
Sikkerheden på Klub NORDJYSKE er i top, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Med andre ord, er det kun PBS, der har adgang til dine data. Hverken Klub NORDJYSKE eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles ved køb. Hos Klub NORDJYSKE er dine personlige kontaktoplysninger 100 % fortrolige og vi garanterer, at ingen andre kan få adgang til dem.

Persondatapolitik
Klik og læs mere her

Tastefejl
Vi tager forbehold for tastefejl og prisfejl.

Reklamationsret
Opstår der problemer ved brug af din billet eller andet købt hos Klub NORDJYSKE, kan du kontakte os på tlf.: 99 35 35 45 - hverdage mellem kl. 08.00 og kl. 15.00.

ODR - Forbrugerklager på vare- og serviceindkøb inden for EU se her

KLUB NORDJYSKE e-mail klub@nordjyske.dk

 

Ved at fortsætte på dette site accepteres det at KLUB NORDJYSKE anvender cookies. Læs mere om cookieregler og persondatapolitik her.accepter cookies