Handelsbetingelser

Abonnement og rabat på rejser
Du kan som kunde og med abonnement på NORDJYSKE Stiftstidende, e-avis og NORDJYSKE Plus handle til de bedste priser (GULDpriser) samt opnå rabat på dine rejser.

Modtager du din avis med rabat, kan du handle til SØLVpriser og købe rejser gennem Klub NORDJYSKE dog uden rabat.

Klub NORDJYSKE-kortet
Som kunde har du ligeledes adgang til dit personlige digitale Klub NORDJYSKE-kort, som giver dig rabatter på en række spise- og kultursteder, i butikker osv. Du finder dit klubkort i NORDJYSKEs app - se her

Medlem af Klub NORDJYSKE
Når du vil handle i Klub NORDJYSKE og opnå de gode rabatter, skal du logge ind - det er gratis - med din e-mail og din selvvalgte adgangskode (samme som du fx logger ind med til e-avisen). Har du ikke et log-in, kan du oprette dig, ved at klikke på TILMELD DIG på forsiden - KLIK HER  Ved rejser afregnes der efter endt rejse - se nedenfor. Du er også altid velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig - se nedenfor. 

Skulle du ved en fejl foretage et køb uden du er logget ind, er du velkommen til at kontakte os på klub@nordjyske.dk eller tlf. 99 35 35 45 - hverdage mellem kl. 08.00 og kl. 15.00.

En abonnent defineres som værende bosat på leveringsadressen for avisen, e-avisen eller PLUS-abonnementet. I tilfælde af forskel mellem leveringsadresse og betalingsadresse er leveringsadressen defineret som abonnenten.

Billetter
Billetter købt på klubnordjyske.dk kan printes direkte fra kvitteringssiden eller fra den ordrebekræftelse, som du får i din mail efter købet.

Du kan som udgangspunkt købe op til 10 billetter pr. arrangement. Der tages dog forbehold for udsolgte arrangementer. I enkelte tilfælde kan der være begrænsning i det antal billetter, du kan købe.

Det er vigtigt, at du behandler din billet som et værdipapir og sikrer dig mod, at den kopieres eller udskrives flere gange. Såfremt der er printet flere kopier af billetten, er det kun den billet, der bliver skannet første gang, der er gyldig. Øvrige kopier er ugyldige.

Har du mistet din billet, eller er den blevet ulæselig, kan du til enhver tid printe en ny ved hjælp af et link i den tilsendte ordrebekræftelse. Har du mistet din kvittering/billet, kontakt da KLUB NORDJYSKE på klub@nordjyske.dk eller tlf. 99 35 35 45 - hverdage mellem kl. 08.00 og kl. 15.00.

Fortrydelsesret ved billetter
I henhold til Forbrugeraftaleloven §17 stk. 2, jf §9 stk. 2 nr. 2A er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Returret ved billetter
Billetter refunderes ved aflysning af et arrangement efter aftale med arrangøren.
Pengene tilbagebetales til den konto, hvorpå pengene er hævet, dette for at undgå misbrug af stjålne kreditkort. Har du betalt kontant, vil vi bede om registrerings- og kontonummer til en bankoverførsel.

Rejser
Rejser bestilles og betales direkte hos rejsearrangøren - se det enkelte tilbud. For afbestilling osv. er det den enkelte rejsearrangørs regler og retningslinjer, der er gældende.

Er du GULDmedlem, dvs. du er fuldt betalende kunde, vil din GULDrabat blive fratrukket på en efterfølgende regning efter rejsens afslutning. Det er en forudsætning for rabatten, at kunden eller en fra husstanden står opført som bestiller og deltager i rejsen. Der godskrives rabat for samtlige deltagere på bookingen, hvis ovennævnte retningslinjer er fulgt.

Registreringen af rabat kan på grund af ekspeditionstid blive udskudt ud over den først fremsendte opkrævning. Der indbetales ikke rabat til kundens konto, den fratrækkes udelukkende på regningen. Såfremt du ikke er kunde, når GULrabatten skal fratrækkes din regning, vil beløbet stå i depot til du evt. genoptager dit kundeforhold med NORDJYSKE. 

Betaling
Hos Klub NORDJYSKE kan du betale med betalingskort som fx Dankort, VISA/Dankort, American Express og MasterCard. Der tillægges kortgebyr jf. gældende regler, dog ikke på Dankort og VISA/Dankort. Forudbetaling ved kontooverførsel gælder kun for erhvervsdrivende.

Alle priser hos Klub NORDJYSKE er angivet i danske kroner og er inklusiv moms. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende.

Sikkerhed
Sikkerheden på Klub NORDJYSKE er i top, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Med andre ord, er det kun PBS, der har adgang til dine data. Hverken Klub NORDJYSKE eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles ved køb. Hos Klub NORDJYSKE er dine personlige kontaktoplysninger 100 % fortrolige og vi garanterer, at ingen andre kan få adgang til dem.

Persondatapolitik
Klik og læs mere her

Tastefejl
Vi tager forbehold for tastefejl og prisfejl.

Reklamationsret
Opstår der problemer ved brug af din billet eller andet købt hos Klub NORDJYSKE, kan du kontakte os på tlf.: 99 35 35 45 - hverdage mellem kl. 08.00 og kl. 15.00.

ODR - Forbrugerklager på vare- og serviceindkøb inden for EU se her

Nye krav fra EU når du handler online
Fra XX 2020 skal du godkende dine online betalinger ved at indtaste en engangskode, som sendes via sms til din mobiltelefon.
Første gang du handler online fra XX 2020, kan du blive bedt om at oplyse dit telefonnummer. Telefonnummeret skal oplyses, for at der kan fremsendes en sms-kode, hvis du ikke tidligere har oplyst dit telefonnummer til dit pengeinstitut.
Kravet er vedtaget i EU for at gøre det mere sikkert for forbrugeren at handle online samt gøre EU til et samlet marked, hvor de samme regler gælder for alle. De nye regler medfører derudover, at en forbruger som udgangspunkt ikke hæfter for tab ved svigagtige betalinger.

KLUB NORDJYSKE e-mail klub@nordjyske.dk

 

Ved at fortsætte på dette site accepteres det at KLUB NORDJYSKE anvender cookies. Læs mere om cookieregler og persondatapolitik her.accepter cookies