Spørgsmål og svar

Her kan du få svar på en lang række spørgsmål, som du måske vil støde på, når du bruger Klub NORDJYSKE.

Hvad er Klub NORDJYSKE?
Klub NORDJYSKE er en fordelsklub for ALLE, men med særlige fordele for abonnenter på NORDJYSKE Stiftstidende, e-avis og PLUS. 

Kan jeg blive medlem af Klub NORDJYSKE?
Alle kan tilmelde sig og få adgang til de mange tilbud på arrangementer, events, foredrag og rejser. 

Hvad koster det at blive medlem af Klub NORDJYSKE?
Det er gratis at blive medlem af Klub NORDJYSKE. 

Hvad er Klub NORDJYSKE-kortet?
Klub NORDJYSKE-kortet giver fordele og rabatter på entreer, restauranter, butikker, kultursteder og attraktioner hovedsageligt i det nordjyske. I NORDJYSKE-app'en får du lynhurtigt et opdateret overblik over vores klubkort-tilbud. Klub NORDJYSKE-kortet finder du i NORDJYSKE-app’en. Klik her for vejledning.

Hvor kan jeg bruge mit Klub NORDJYSKE-kort?
Se samarbejdspartnere her

Får jeg rabat, hvis jeg ikke kan vise mit kort i app'en?
Nej desværre, du skal ALTID vise dit kort i app'en til vores samarbejdspartnere for at få rabat. 

Jeg vil gerne have et Klub NORDJYSKE-kort, hvordan kan jeg det?
Klub NORDJYSKE-kortet er forbeholdt fuldt betalende abonnenter på NORDJYSKE Stiftstidende, PLUS og e-avisen. Klub NORDJYSKE-kortet finder du i NORDJYSKE app’en. Klik her for vejledning.

Hvor hurtigt aktiveres Klub NORDJYSKE-kortet?
Kortet er aktivt, så snart du logger ind i NORDJYSKE app'en. 

Hvis jeg afbestiller min avis midlertidigt, hvad sker der så med Klub NORDJYSKE-kortet?
Kortet vil fortsat være at finde i app'en, mens du har afbestilt din avis midlertidigt. Pausen i dit abonnement må ikke overskride 90 dage. Hvis de 90 dage overskrides, vil du ikke længere kunne finde Klub NORDJYSKE-kortet i app'en. Hvis du begynder som fuldt betalende abonnent igen, vil du kunne logge ind i NORDJYSKE app'en igen og finde dit kort.
Hvis du opsiger dit abonnement forsvinder kortet i app'en og du kan ikke længere opnå rabat hos vore samarbejdspartnere.

Kan Klub NORDJYSKE-kortet bruges sammen med andre rabatter?
Nej, Klub NORDJYSKE-kortet kan ikke bruges sammen med andre rabatordninger eller tilbud.

NÅR JEG HANDLER I KLUB NORDJYSKE

Jeg får ikke den rigtige pris frem, når jeg bestiller?
Du skal have en profil, det tager et øjeblik at oprette ved at klikke HER - og så er du logget ind. Har du allerede oprettet en profil, skal du logge ind med din e-mail og adgangskode, så vi kan genkende din profil og dermed give dig de korrekte priser.

Jeg har fået ny mailadresse?
Du skal logge ind med din "gamle" mailadresse og adgangskode. Når du er logget ind, vælger du RET PROFIL og her skifter du til den nye mailadresse. Husk også at indtaste din adgangskode igen. Du kan bruge den samme kode eller skifte den til en ny.

Hvordan handler jeg i Klub NORDJYSKE?
Når du er logget ind og har fundet det arrangement, du vil købe billet til, vælger du antal og evt. type af billet. Klik på LÆG I KURV og tjek antal, pris og arrangement. Vil du købe billetter til flere arrangementer eller af en anden type, klikker du på GÅ TILBAGE, finder arrangementet og lægger disse billetter i kurven. Så fortsætter du købet, indtil kvitteringen kommer frem og du får mulighed for at downloade og printe dine billetter. Du får også en mail, hvor dine billetter er vedhæftede, og hvorfra du kan printe dem.

Kan jeg bestille telefonisk?
Vi er en onlinebutik og tilstræber, at al salg og information foregår på www.klubnordjyske.dk

Skulle du mod forventning støde på problemer i forbindelse med et evt. køb, er du naturligvis meget velkommen til at rette henvendelse til os på klub@nordjyske.dk eller på tlf. 99 35 35 45, som er åben hverdage mellem kl. 08.00 og kl. 15.00.

Hvornår er jeg GULD medlem og hvornår er jeg SØLV medlem?
Er du fuldt betalende abonnement på NORDJYSKE Stiftstidende eller e-avisen, er du automatisk GULD medlem og kan derfor købe til GULD pris og få GULD rabat. Modtager du avisen på et tilbud eller med rabat, er du SØLV medlem og kan derfor købe til SØLV pris.
Ønsker du at opgradere dit abonnement fra SØLV til GULD og opnå de bedste rabatter og tilbud, kontakt venligst vores kundeservice på tlf.: 99 35 34 34.

Kan jeg købe produkter uden at skulle tilmelde mig Klub NORDJYSKE?
Ja, men som abonnent vil du da ikke opnå dine rabatter.

Jeg har ikke noget login, hvordan laver jeg et login?
Klik her for at oprette dig som bruger.

Hvad skal jeg huske at oplyse, når jeg bestiller en rejse?
Når du bestiller din rejse direkte ved det aktuelle rejseselskab, er det vigtigt du opgiver evt. rejsekode samt abonnementsnummer, såfremt du er abonnent. Er du ikke abonnent, skal du oplyse, at du er medlem af Klub NORDJYSKE, for at opnå Klub NORDJYSKE-prisen. Disse oplysninger skal videregives til det rejseselskab, som står for rejsen.

Jeg har glemt mit abonnementsnummer?
Du kan finde dit abonnementsnummer på din faktura fra NORDJYSKE Stiftstidende, betalingsoversigt eller kontakte vores kundeservice på tlf.: 99 35 34 34. Som fuldt betalende abonnent kan du også finde dit abonnementsnummer i NORDJYSKE app'en. 

Ved at fortsætte på dette site accepteres det at KLUB NORDJYSKE anvender cookies. Læs mere om cookieregler og persondatapolitik her.accepter cookies